
Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 3 dni roboczych.
Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym zwykłym (bez pośrednictwa operatora płatności online), czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
- Paczka pocztowa priorytetowa (krajowa)
Deklarowany czas dostawy to następny dzień roboczy po dniu nadania (warunek - nadanie do godziny 15-ej). Praktyka natomiast pokazuje, że czas ten może się wydłużyć.
- Paczka+ (krajowa) - pobranie
Deklarowany czas dostawy to 3 dni robocze (po dniu nadania).
- List polecony priorytetowy (zagraniczny)
Deklarowany czas dostawy to 3 dni robocze (po dniu nadania).
- GLOBAL Expres (zagraniczny)
Przewidywany czas realizacji usługi w zależności od kraju docelowego UE wynosi do 8 dni roboczych (po dniu nadania).
- Paczkomat (kraj)
Przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie paczkomacie w przeciągu kilku (zazwyczaj do 5) dni roboczych od momentu nadania paczki.